Категорії
Лівий банер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про організацію роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 2012 рік

    За 2012 рік до облдержадміністрації надійшло 8135 звернень, що на 1623 звернень більше ніж у 2011 році (6512).

     У структурі звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації абсолютно домінують заяви.

    Найбільші актуальні питання, що зустрічаються у зверненнях громадян, це питання соціального захисту - 2327 одиниці, або 28,6 % від загальної кількості;
на другому місці, питання комунального господарства – 1751 (21,5%);
трійку найбільш поширених замикають питання земельних відносин – 938 одиниці, або 11,5%;
охорони здоров’я - 647 (7,9%);
наступні питання житлової політики -463 (5,7%);                
праці і заробітної плати - 438 (5,4%).

    Як свідчить аналіз найчастіше піднімаються питання соціального захисту зокрема питання надання матеріальної допомоги; отримання субсидій; призначення, перерахунку і виплати пенсій та інше.

    На другому за кількістю знаходяться питання комунального господарства - це прохання посприяти у благоустрої території, будівництві та ремонту місцевих доріг; газифікації населених пунктів та власного житла громадян;вартості житлово-комунальних послуг; ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж.

    Велика кількість питань аграрної політики і земельних відносин – це питання безкоштовного оформлення державних актів на земельні ділянки, розрахунки за здані в оренду майнові та земельні паї, виділення земельних ділянок для будівництва та ведення підсобного господарства, тощо.

    Питання охорони здоров’я - це заяви громадян з проханням допомогти в оперативному та санаторно-курортному лікуванні; питання роботи медичних закладів, установ, МСЕК.

    У 2012 році прослідковується зменшення колективних заяв та скарг. Так, за звітний період 2012 року надійшло 341 (4,2%) колективне звернення, що на 55 звернень менше ніж у 2011 році (396 звернень, або 6%).

    Найчастіше колективні заяви надходять від мешканців області з питань комунального господарства, аграрної політики і земельних відносин, транспорту тощо.

      На особистому прийомі керівництва обласної державної адміністрації прийнято 726 звернення, це становить 9% від загальної кількості, (в 2011 році – 866, або 13%).

    За звітний період двічі проведено перевірки додержання зазвернення громадян в кожній із 27 районних державних адміністрацій відповідно до вимог затвердженої Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За наслідками перевірок складено відповідні довідки, в яких проаналізовано роботуіз зверненнями громадян та зазначено певні рекомендації щодо поліпшення роботи в районних державних адміністраціях. У всіх зазначених райдержадміністраціях рівень організації роботи із зверненнями громадян визнано позитивним, обласною державною адміністрацією, в рамках перевірок організації роботи із зверненнями громадян в райдержадміністраціях, за відповідний період 2012 року розглянуто стан виконання доручень керівництва по 12 зверненням. В основному, це звернення які перебувають на довготривалому контролі з питань житлово-комунального господарства та соціального захисту. Зокрема ремонт та благоустрій доріг, надання матеріальної допомоги, допомога в отриманні соціального статусу та інше.

    На виконання вимог пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.12.2009 року № 1336 «Про затвердження Порядку інформування громадськості про результати роботи у сфері протидії корупції» в приймальні громадян обласної державної адміністрації встановлено стенд «Суспільство проти корупції», на якому розміщено нормативно-правові акти, довідкова інформація та інформацію про корупційні порушення в області та інше.

    На виконання пункту 8 статті 2 Указу Президента України від 5 травня 2011 року №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 23 травня 2011 року № 261 «Про доступ до публічної інформації», від 4 листопада 2011 року № 609 «Про затвердження Порядку доступу до публічноїінформації, розпорядником якої є облдержадміністрація», від 27січня 2012 року№33 «Про впровадження системи обліку публічної інформації» щодо забезпечення оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайтах, інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» форма запитів на інформацію в приймальні громадян обласної держаної адміністрації встановлено стенд «Забезпечення доступу до публічної інформації», на якому розміщена відповідна інформація.

    Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходяться під постійним контролем облдержадміністрації.

 

Rada.info Яндекс.Метрика